هویج شگفت انگیز

نوشته های محمد مهدی شکری

هویج شگفت انگیز

نوشته های محمد مهدی شکری

سلام دنیا

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ

سلام!

من یه مقدار زیادی به نوشتن علاقه دارم، تا الان هم تک و توک پیش اومده که چیزی بنویسم و برای کسی ایمیل کنم ولی بجز دو مورد خاص، نشده که چیزی رو به اشتراک عموم بذارم. ازین رو گفتم همچین بلاگی درست کنم و توش بنویسم!

مثلن راجع به فیلمی که دوست دارم (یا دوست دارم بگم که دوستش ندارم!) و یا موسیقی و یا المپیاد و یا ...

لحن و فونت و فرکانس و ادبیات مطالبی که میذارم زیاد هدف نیستن، بیشتر هدفم رسوندن خود موضوعه!

۹۴/۰۵/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد مهدی شکری

نظرات  (۲)

سلام به شما دوست عزیز شما که اینقدر به نوشتن علاقه دارید من جای بهتری را به شما پیشنهاد میکنم اونم نوشتن مطلب در یه سایت هست که بازدید کننده های بیشتری نسبت به وبلاگ داره.منم مثل شما قبلاً وبلاگ نویس بودم اما وبلاگ نویسی یعنی خونه به دوشی هر روزی که صاحب وبلاگدهی ازت خوشش نیاد مسدودت میکنه . من بهت پیشنهاد میکنم شما هم به جمع ما بپیوندی
پاسخ:
ممنون بابت پیشنهادتون. شاید یه روزی رو یه سایتی مطلب بذارم، ولی برای شروع بلاگ شخصی رو ترجیح میدم!
علیک سلام!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی